Szerencs - A vasutak világa rendezvénysorozat 2011. 05. 06.
2011.05.07. 18:56
Sziasztok!
Itt az újabb bejegyzés, most a szerencsi A vasutak világa rendezvénysorozatból szemezgettem. Azért a külföld és 81 km távolsághoz képest a belföldi 32 semmiség... Több kép is van!
Elsőként a terepasztalkiállításra mentünk a Kulcsár Anita Sportcsarnokba.
Itt az első terepasztalról van kép, egy H2-es (cáfoljatok meg, ha nem így van!) "minivonatról". Szerintem minél nagyobb a méret, annál kevésbé adják vissza a modellhűséget!
Ugorjunk is! itt már H0-s terepasztal van a háborús Németország idejéből.
Ez pedig egy "Tarzan-híd". Mögötte a rejtőponyva, hogy felülről ki ne szúrják repülők a bázist...
...de ha ki is szúrják, azért nem állnak jót magukért!
Apróbb sikereket azért el lehet érni!
Egy szénbánya, fura lifttel.
Ez pedig a 2.sz., ún. hadtechnikai bázis. Itt vannak a fegyverek.
Viszont terepasztal nem lehet vonat nékű!
Aztán átmentem a Miskolci Vasútmodellező Egyesület gigaterepasztalára. Gyönyörű! Ez itt Újváros állomás.
Ue. felülről.
MÁV-CARGO-s Taurus Eams kocsikkal.
A járműjavító csarnok. Pár érdekesség rögtön feltűnik...
...leginkább a Blauer Blitz (Kék Villám) motorvonat.
A körfűtőház, rengeteg szép gőzössel.
Életképek 1.
Életképek 2.
Épülő megállóhely.
Egy gyors ebéd után következhetett a mozdonybemutató az állomáson. Egy felszámolt (nem szinonimája a felszedettnek!) postavágányon álltak a mozdonyok.
Elsőként "ő", az M43 1038-as Kisdácsia állt ott.
A vezetőállás. Jelmagyarázat:
sárga=kontroller
piros=mozdonyfék (ezt preferálják)
zöld=vonatfék
A motortér.
Majd jött az M47 1317-es remot Nagydácsia.
Hír iz dö motor.
Még egy vezetőállásos kép. A jelmagyarázat ugyanaz.
V43 1023 is itt volt.
Hoppsz, ez nem én vagyok a vezetőállásban? :D
Szergej is volt. M62 157 személyesen.
Neki is volt vezetőállása.
Na meg villanyrezsója! :) Volt V46-os is, de azt már nem fotóztam - sajnos.
Ezek után visszatértünk a kiállításra.
Taurusos sebes a megállóhelyen.
A gigaterepasztal legfrankóbb része az árkádsor - főleg, ha megy benne a vonat! A képen az Eams kocsik láthatóak.
Természetesen nem hiányozhatott a gyüjteményből a magyar ingavonat, az ún. "patkány"
Bhv és BdBt sem.
Látkép a sínekről. Azt elárulom, hogy ez a véget nem érő sín azért van itt, mert eredetileg a gigaterepasztal a 2010-es miskolci Modellkiállításra készült - ahová az Aradi Magyar Modellkört is meghívták. Itt ért össze a két asztal.
Romba dőlt ház.
Az egyik Patkány Bhv-n graffiti is volt. Graffiti 1...
...és graffiti 2.
A vonat elölről.
Látkép az őrházból.
Látkép a peronról 1.
Látkép a peronról 2.
A Szili elhúz.
Ilyen síneket pár mellékvonal azt hiszem elviselne...
Sajnos balesetek is vannak. Ez még a jobbik eset, csak siklás, még vissza tudott állni a pályára a vonat...
...de még vissza sem ért az állomásra, sőt,még az alagútba sem ment be, már ütközött a MÁV-CARGO kisiklott Eams kocsijaival.A Taurus a képen nem látszik, ő telibe trafálta a BdBt-t. In memoriam BdBt 319!
A roncsok félreállítva. A BdBt-t levették, eltört a kapcsolója.
Itt viszont van egy takaros buszállomás.
Itt meg egy kiállított gőzös.
Az oldalt szomorú képpel zárom, a 2 éve politikai okokból bezárt és elbontott Szerencsi Cukorgyár kapujával.
Köszi,hogy elolvastad.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.