Sziasztok!

Itt az újabb bejegyzés, most a szerencsi A vasutak világa rendezvénysorozatból szemezgettem. Azért a külföld és 81 km távolsághoz képest a belföldi 32 semmiség... Több kép is van!

Elsőként a terepasztalkiállításra mentünk a Kulcsár Anita Sportcsarnokba.

Itt az első terepasztalról van kép, egy H2-es (cáfoljatok meg, ha nem így van!) "minivonatról". Szerintem minél nagyobb a méret, annál kevésbé adják vissza a modellhűséget!

Ugorjunk is! itt már H0-s terepasztal van a háborús Németország idejéből.

Ez pedig egy "Tarzan-híd". Mögötte a rejtőponyva, hogy felülről ki ne szúrják repülők a bázist...

...de ha ki is szúrják, azért nem állnak jót magukért!

Apróbb sikereket azért el lehet érni!

Egy szénbánya, fura lifttel.

Ez pedig a 2.sz., ún. hadtechnikai bázis. Itt vannak a fegyverek.

Viszont terepasztal nem lehet vonat nékű!

Aztán átmentem a Miskolci Vasútmodellező Egyesület gigaterepasztalára. Gyönyörű! Ez itt Újváros állomás.

Ue. felülről.

MÁV-CARGO-s Taurus Eams kocsikkal.

A járműjavító csarnok. Pár érdekesség rögtön feltűnik...

...leginkább a Blauer Blitz (Kék Villám) motorvonat.

A körfűtőház, rengeteg szép gőzössel.

Életképek 1.

Életképek 2.

 Épülő megállóhely.

Egy gyors ebéd után következhetett a mozdonybemutató az állomáson. Egy felszámolt (nem szinonimája a felszedettnek!) postavágányon álltak a mozdonyok.

Elsőként "ő", az M43 1038-as Kisdácsia állt ott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A vezetőállás. Jelmagyarázat:

sárga=kontroller

piros=mozdonyfék (ezt preferálják)

zöld=vonatfék

A motortér.

Majd jött az M47 1317-es remot Nagydácsia.

Hír iz dö motor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még egy vezetőállásos kép. A jelmagyarázat ugyanaz.

V43 1023 is itt volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoppsz, ez nem én vagyok a vezetőállásban? :D

Szergej is volt. M62 157 személyesen.

Neki is volt vezetőállása.

Na meg villanyrezsója! :) Volt V46-os is, de azt már nem fotóztam - sajnos.

Ezek után visszatértünk a kiállításra.

Taurusos sebes a megállóhelyen.

A gigaterepasztal legfrankóbb része az árkádsor - főleg, ha megy benne a vonat! A képen az Eams kocsik láthatóak.

Természetesen nem hiányozhatott a gyüjteményből a magyar ingavonat, az ún. "patkány"

Bhv és BdBt sem.

Látkép a sínekről. Azt elárulom, hogy ez a véget nem érő sín azért van itt, mert eredetileg a gigaterepasztal a 2010-es miskolci Modellkiállításra készült - ahová az Aradi Magyar Modellkört is meghívták. Itt ért össze a két asztal.

Romba dőlt ház.

Az egyik Patkány Bhv-n graffiti is volt. Graffiti 1...

...és graffiti 2.

A vonat elölről.

 Látkép az őrházból.

Látkép a peronról 1.

Látkép a peronról 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Szili elhúz.

Ilyen síneket pár mellékvonal azt hiszem elviselne...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos balesetek is vannak. Ez még a jobbik eset, csak siklás, még vissza tudott állni a pályára a vonat...

...de még vissza sem ért az állomásra, sőt,még az alagútba sem ment be, már ütközött a MÁV-CARGO kisiklott Eams kocsijaival.A Taurus a képen nem látszik, ő telibe trafálta a BdBt-t. In memoriam BdBt 319!

A roncsok félreállítva. A BdBt-t levették, eltört a kapcsolója.

Itt viszont van egy takaros buszállomás.

Itt meg egy kiállított gőzös.

Az oldalt szomorú képpel zárom, a 2 éve politikai okokból bezárt és elbontott Szerencsi Cukorgyár kapujával.

Köszi,hogy elolvastad.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kt8d5fan.blog.hu/api/trackback/id/tr502885509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása